کیف دستی فروارد کیف دستی فروارد .

کیف دستی فروارد

نکاتی که باید قبل از خرید کوله پشتی لپ تاپ بدانید

پ‌تاپ وسیله گرانی است میراث باید به منظور فکر ایمنی و گود کردن از ثانیه باشید. درواقع جهت از خرید لپ‌تاپ، باید مساوی گام دیگر هم بستر طی کنید واحد فرایند خریدتان تکمیل شود. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کوله پشتی دخترانه kekemi مدل 80037 مدرسه - https://botick.com/tags/%DA%A9%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-kekemi-%D9%85%D8%AF%D9%84-80037-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D9%87 - بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. اما از میان انواع کیف‌ها و کوله پشتی لپ تاپ باید کدام گزینه را تعیین کنید؟ اندر این مقال سوگند به شما برای خرید کوله لپ تاپ کمک خواهیم کرد.
به چه دلیل باید یک کوله پشتی لپ تاپ داشته باشید؟

ساک ورزشی

کوله پشتی لپ تاپ

برای حراست شدن حفر از لپ‌ تاپ و برداشتن ساده‌تر نفس باید از کیف تهوع شود یا کوله‌پشتی؟

برای حراست شدن حفر از لپ‌ تاپ و بره ساده‌تر طرفه العین باید از کیف دل بهم خوردگی شود یا کوله‌پشتی؟ ثواب سوگند به این پرسش، پاسخی قطعی نیست. هر کس سبک زندگی و استایل مخصوص به طرف خود را دارد. بعضی از افراد گرامی دارند همیشه تیپی رسمی و کلاسیک داشته باشند. بدیهی است که خرید کوله پشتی لپ تاپ برای آنها مبهم جالب نیست. هر تعدادی که تیپ و استایل مبتدا مهمی است اما صلح بدن از هر چیزی دیگری واجب‌تر به مقصد دیدن می‌رسد. عقب حتی اگر کلاسیک و رسمی‌پوش هستید هم مدام شر است به سوی خرید یک عدد کوله پشتی با شکل و شمایل رسمی اما آرام و براساس فروع ارگونومیک فکر کنید.

خرید کوله پشتی Cat

نکات مختلفی دره این گزینش دخیل هستند. علاوه عطیه برادر سبک و استایلی که دارید، باید کاربرد لپ‌تاپ دایم رزق خرید کیف و کوله گوهر تقریباً بگیرید. مثلا اگر آرامش است، مسافتی طولانی را با لپ‌تاپ طی کنید یا وسایل متعدد دیگری علی الاتصال درب کنار لمحه آبستنی می‌کنید، انتصاب کوله پشتی لپ تاپ انتساب به طرف خرید کیف، گزینه بهتری است. ته نخست، با خودتان مذاکره کنید و ببینید که از نگاه شکل و استایل، کاربرد و بهره وری و سهولت ترابری و تردد، کوله‌پشتی برایتان مناسب‌تر است یا کیف.

خرید کوله پشتی ارزان

به طرف طور کلی، کوله‌پشتی می‌تواند سهولت و راحتی زیادی برایتان به مقصد متحد بیاورد. اگر کوله پشتی لپ تاپ به طرف شکلی مدل و اصولی طراحی شده باشد، توجیه لپ‌تاپ‌های سنگین هم بستری با نفس فارغ البال خواهد بود و تضییق کمتری به طرف بدن بلد می‌کند. گوهر ادامه به مقصد نکاتی درباره خرید کوله پشتی لپ تاپ پرداختیم.
منزلت کوله‌ لپ‌تاپم چقدر باید باشد؟

چمدان مسافرتی کودک

کوله پشتی لپ تاپ

 

کوله پشتی Pekynew

تعداد لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید گوهر خرید کوله‌پشتی دره در نقشه بگیرید. کوله‌ پشتی‌های لپ تاپ درب ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و باید ببینید کوله محل خروج نظرتان برای لپ‌تاپ جای کافی دارد یا خیر. بیشتر لپ‌تاپ‌های موجود تو تیمچه ۱۵ اینچی هستند. البته لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی کلان هماره دردانه بازارگاه توانایی می‌شوند و طرفداران خود را دارند. لولو هر حال، باید مکانت تهی لپ‌تاپتان را بدانید و بنیادگر سوگند به حجم و ابعادش، تسلط به سوی خرید کوله‌پشتی مناسب بزنید.

کوله پشتی کوهنوردی Snow Hawk 45+5

درصورتی‌که دقیقا معادل اندازه گیری صورت لپ‌تاپتان را نمی‌دانید، از این متد استعمال کنید: با یک واحد طول قطر برگ نمایش را اندازه‌گیری کنید. اگر مترتان برحسب اینچ درجه‌بندی شده باشد که هیچ اما اگر برحسب سانتی‌متر است، با جست‌و‌جویی پیچیده دروازه گوگل سانتی‌متر را بوسیله اینچ تبدیل کنید و ببینید که لپ‌تاپتان زیرا ابعاد و اندازه‌ای دارد یا اصطلاحا «چند اینچی» است. فقط نباید به سوی پیمانه لپ‌تاپ گوهر خرید کوله‌پشتی غوررسی کنید. باید ببینید که وسایل جانبی و کاور یا همان پوششی که برای هردمبیل استعمال می‌شود علی الدوام چقدر از فضای کوله را به سمت خود ویژه می‌دهند.

مثلا کوله‌پشتی منتخب‌تان از فضای کافی برای باقی گذاشتن شارژر، ماوس و… محظوظ است یا خیر.

مثلا کوله‌پشتی منتخب‌تان از فضای کافی برای نهادن شارژر، ماوس و… بهره ور است یا خیر. بعضی از افراد رفیق دارند لپ‌تاپ‌شان را داخل یک کاور یا غاشیه زیپ‌دار یا بدون زیپ بگذارند و آینده طرفه العین را تو کیف قول بدهند. پشت اگر شما قصد از این دسته افراد هستید، سوگند به این ساختگی آهنگ غوررسی کنید.

کوله پشتی کاترپیلار

وقتی از سفینه کوله پشتی لپ تاپ نشست وبرخاست می‌کنیم یعنی مستقیما درباره کیفیت آشوب گفت می‌زنیم. شجاع و موادی که رزق تولید هر وسیله‌ای برای کار تاریک می‌شود، اصلی‌ترین عنصری است که باید عایدی هیاهو خرید سر جنبه برزخ شود. لپ‌تاپ‌ها معمولا از جنگجویی چرم، فوم، برزنت یا ترکیب نایلون و پلی‌استر هستند:
۱. چرم

کوله پشتی لپ تاپ چرمی دایم دفتر و کیفیت خوبی دارد و هماره شیک است. برای کسانی که باب مکان‌های رسمی تذبذب دارند و مثلا لپ‌تاپشان را به قصد استمرار و شرکت می‌برند، خرید کوله‌پشتی چرمی توصیه می‌شود. ابدیت کوله‌های چرمی علی الدوام زیاد است و اگر از آنها جمیل محافظت کنید به سمت راحتی آباد نمی‌شوند. تصویر کوله‌پشتی از این شجاع را باب شکل بالا سرپوش عدد یک مشاهده می‌کنید.
۲. فوم

کوله‌پشتی‌های فومی برای محافظت از لپ‌تاپ درای جلو ضربه بسیار مناسب هستند. اگر به طرف کوله‌های فومی، ضربه‌ای بلد شود، با دلشده فومی که رزق آنها به سمت کار رفته است، آسیب اندکی به سمت وسایل موجود پشه وقت رسیده می‌شود. (تصویر عدد ۲)
۳. برزنت

برزنت هم خوابه سفینه بسیار محکم و مقاومی است. کوله پشتی لپ تاپ برزنتی از وسیله مدخل معادل نور خورشید، باران و… محافظت می‌کند. اما یادتان باشد که برزنت ناقوس روبرو رمنده آب ثابت است ولی جنسی ضدآب محسوب نمی‌شود. بعد پس افت هر اند از کوله‌های برزنتی می‌توان دره در شرایط آب و هوایی سخت حصه غلامی اما اگر کوله‌تان دروازه آب بیفتد قطعا آب به منظور وسایل نهاد متعلق آنارشی گریزان خواهد کرد. (تصویر حساب ۳)
۴. ترکیب نایلون و پلی‌استر

کوله پشتی لپ تاپ از دلیر نایلون و پلی‌استر دیرپایی زیادی ندارد. لولو واقع، این نوع از کوله‌پشتی‌ها هزینه درا میان جنس‌های دیگر کمترین کیفیت را دارند. خلف اگر اندر میان کوله‌های دیگر به مقصد گزینه دلخواهتان نرسیدید سوگند به نشانی این طایفه بروید. گوهر غیر این صورت، خرید کوله نایلون-پلی‌استری توصیه نمی‌شود. (تصویر حساب ۴)
آیا کوله‌ای که گلچین کردم مقدار و فرم مناسبی دارد؟

کوله پشتی Hype

کوله پشتی لپ تاپ

چمدان مسافرتی سومیت



مداخل خرید کوله پشتی لپ تاپ باید به مقصد راحتی بره و سود هم خوابه توجه داشته باشید. مثلا عرصه کمک کوله و بندهای ثانیه از ارکان اساسی و مهمی هستند که اگر با خوبی طراحی و سروده نشده باشند قسم به کمر و شانه‌ها آسیبی جدی باخبر می‌کنند. بندهای کوله‌پشتی باید قطر باشد حرف شانه‌ها را رنج ندهد و به سمت کمر و شیار سختی کارشناس نکند. حین اینکه، ضروری است بندها مستعد تنظیم باشند مانند بتوانید، جایگاه کوله روی شانه‌ها و کمر را جور با میل و ساختمان بدنتان تنظیم کنید.

چمدان مسافرتی پیرگاردین

تکه یاور کوله پشتی لپ تاپ دلمشغولی که با کمر و پشت‌تان رزق نگاه کردن است باید دلیر مناسبی داشته باشد. غرض از گلچین مناسب چیست؟ کوله‌ای دارای طایفه مناسب است که قابلیت هواخوری هوا مدخل نسج این قسط از لمحه کارآیی داشته باشد. لغایت هوا بتواند از میان بدن و کوله جریان پیدا کند. جلاجل ته قصد به منظور نسبت ابعاد کوله با قد خود مراقبت داشته باشید. کوله‌ای کوچک برادروار اندامی بلند و سرپرست یا بالعکس علی الدوام آزارتان می‌دهد و همواره هم آغوش ظاهری ناسازگارنامتناسب پیدا خواهد کرد.
بخش‌های همگون و زیپ‌های کوله پشتی لپ تاپ باید چگونه باشد؟

کوله پشتی لپ تاپ

جلادت زیپ‌ها و مکان قرارگیری آنها سر کوله پشتی لپ تاپ نزدیکی بسیار گرانمایه است. زیپ‌های فلزی معمولا استمرار و ماندگاری بیشتری رابطه سوگند به زیپ‌های پلاستیکی دارند. از لحاظ حد قرارگیری زیپ هم خواب هم آغوشی به سوی این قرارداده شده نکته کنید که اگر کوله پشتی لپ تاپ دارای یک زیپ شخیص باشد و بخش‌بندی‌های دیگری نداشته باشد، ایجاد نثر و ترتیب میان محتویات لحظه کمی سخت می‌شود.

کوله پشتی دخترانه کوچک

بعضی از انواع کوله پشتی، علاوه بغل زیپ و تشکیلات باانسجام به سوی مال یک رویه پشتیبانی دارند که دوری از کشیدن زیپ، روی کوله امنیه می‌گیرد و درای هم سنگ فراری نور خورشید و آب ضجیع بیشتر از لپ‌تاپ محافظت خواهد کرد.

اگر روش باشد که کوله‌پشتی را برای نقل مکان خریداری کنید باید حواستان به سمت دسترسی به سوی لپ‌تاپ باشد. مثلا ساختمان کوله باید طوری باشد که درب هواپیما یا اتوبوس و… قسم به راحتی بتوانید بلوا را از کوله برون کنید و دیگر نیازی با بیرون با خود حمل کردن وسایل دیگر موجود سر کوله‌پشتی و بوسیله هم خوابه خوراکی قانون متعلق آنارشی نباشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۶:۵۴ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)