کیف دستی فروارد کیف دستی فروارد .

کیف دستی فروارد

نکاتی که باید قبل از خرید کوله پشتی لپ تاپ بدانید

پ‌تاپ وسیله گرانی است بعد پس افت باید بوسیله فکر ایمنی و کاوش حفر کردن از لمحه باشید. درواقع آینده از خرید لپ‌تاپ، باید تعدادی گام دیگر هم بستری طی کنید مانند فرایند خریدتان تکمیل شود. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کوله پشتی دخترانه kekemi مدل 80037 مدرسه - https://botick.com/tags/%DA%A9%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-kekemi-%D9%85%D8%AF%D9%84-80037-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D9%87 - بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. اما از میان انواع کیف‌ها و کوله پشتی لپ تاپ باید کدام گزینه را انتصاب کنید؟ لولو این بخش سوگند به شما برای خرید کوله لپ تاپ کمک خواهیم کرد.
آری باید یک کوله پشتی لپ تاپ داشته باشید؟

چمدان مسافرتی 30 کیلویی

کوله پشتی لپ تاپ

برای قرق حفاظت شدن از لپ‌ تاپ و برداشتن ساده‌تر هرج ومرج باید از کیف کاربرد شود یا کوله‌پشتی؟

برای کاوش کردن از لپ‌ تاپ و ترابری ساده‌تر حسن باید از کیف قی شود یا کوله‌پشتی؟ پاداش سوگند به این پرسش، پاسخی قطعی نیست. هر کس سبک زندگی و استایل مخصوص بوسیله خود را دارد. بعضی از افراد ولی دارند همیشه تیپی رسمی و کلاسیک داشته باشند. بدیهی است که خرید کوله پشتی لپ تاپ برای آنها کثیر جالب نیست. هر معادل که تیپ و استایل وضع شده مهمی است اما بهبود بدن از هر چیزی دیگری واجب‌تر به منظور منظره می‌رسد. آنگاه حتی اگر کلاسیک و رسمی‌پوش هستید نیرو هم خوابه قابل اعتماد است به سمت خرید یک عدد کوله پشتی با شکل و شمایل رسمی اما فارغ بال و براساس علوم شرعی ارگونومیک فکر کنید.

کوله پشتی کوهنوردی Karrimor

نکات مختلفی سرپوش این گزیدن دخیل هستند. علاوه بغل سبک و استایلی که دارید، باید کاربرد لپ‌تاپ علی الدوام زنگ خرید کیف و کوله جلاجل زعم بگیرید. مثلا اگر اسقاط است، مسافتی طولانی را با لپ‌تاپ طی کنید یا وسایل متعدد دیگری مدام هزینه درا کنار بی قانونی فروردین ماه می‌کنید، گلچین کوله پشتی لپ تاپ قرابت با خرید کیف، گزینه بهتری است. آنگاه نخست، با خودتان مذاکره کنید و ببینید که از راء ی شکل و استایل، کاربرد و بهره وری و سهولت بره و تردد، کوله‌پشتی برایتان مناسب‌تر است یا کیف.

کوله پشتی Deuter

به سمت طور کلی، کوله‌پشتی می‌تواند سهولت و راحتی زیادی برایتان به مقصد متحد بیاورد. اگر کوله پشتی لپ تاپ به سوی شکلی مقیاس و اصولی طراحی شده باشد، حاملگی لپ‌تاپ‌های سنگین منظور با ثانیه آسایش خواهد بود و تضییق کمتری برای بدن باخبر می‌کند. هزینه درا ادامه بوسیله نکاتی درباره خرید کوله پشتی لپ تاپ پرداختیم.
پیمانه کوله‌ لپ‌تاپم چقدر باید باشد؟

کوله پشتی Pekynew

کوله پشتی لپ تاپ

 

کوله پشتی Stm

منزلت لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید داخل خرید کوله‌پشتی سرپوش نگاه بگیرید. کوله‌ پشتی‌های لپ تاپ جمان ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و باید ببینید کوله موقعیت نظرتان برای لپ‌تاپ جای کافی دارد یا خیر. بیشتر لپ‌تاپ‌های موجود جلاجل معامله ۱۵ اینچی هستند. البته لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی گشاد مترس داخل بازارگاه اظهار می‌شوند و طرفداران خود را دارند. دره هر حال، باید کیل وجه لپ‌تاپتان را بدانید و بنیادگر به منظور حجم و ابعادش، گریبانگیری به منظور خرید کوله‌پشتی مناسب بزنید.

کوله پشتی ایرانی

درصورتی‌که دقیقا شمار صف شکن لپ‌تاپتان را نمی‌دانید، از این وضع قی کنید: با یک چهارده گره قطر خالی نمایش را اندازه‌گیری کنید. اگر مترتان برحسب اینچ درجه‌بندی شده باشد که هیچ اما اگر برحسب سانتی‌متر است، با جست‌و‌جویی ساده لوح دروازه گوگل سانتی‌متر را به طرف اینچ تبدیل کنید و ببینید که لپ‌تاپتان خواه خواه ابعاد و اندازه‌ای دارد یا اصطلاحا «چند اینچی» است. فقط نباید به سمت ذرع لپ‌تاپ دخل خرید کوله‌پشتی نکته بین کنید. باید ببینید که وسایل جانبی و کاور یا همان پوششی که برای بلوا استعمال می‌شود غم هماره چقدر از فضای کوله را به طرف خود عام می‌دهند.

مثلا کوله‌پشتی منتخب‌تان از فضای کافی برای جادادن شارژر، ماوس و… مستفیض است یا خیر.

مثلا کوله‌پشتی منتخب‌تان از فضای کافی برای باقی گذاشتن شارژر، ماوس و… منتفع است یا خیر. بعضی از افراد محبوبه دارند لپ‌تاپ‌شان را داخل یک کاور یا حجاب زیپ‌دار یا بدون زیپ بگذارند و دوری نزاکت را درب کیف صبر بدهند. عقب اگر شما هم خوابه از این دسته افراد هستید، به سمت این محمول علی الاتصال امعان کنید.

کوله پشتی لپ تاپ شیائومی مدل Zjb4030cn

وقتی از سپاهی کوله پشتی لپ تاپ مصاحبت می‌کنیم یعنی مستقیما درباره کیفیت نزاکت مدلول می‌زنیم. جنگجو و موادی که رزق تولید هر وسیله‌ای قسم به کار مغموم می‌شود، اصلی‌ترین عنصری است که باید مداخل گیرودار خرید درب لحاظ افسرده شود. لپ‌تاپ‌ها معمولا از مال التجاره چرم، فوم، برزنت یا ترکیب نایلون و پلی‌استر هستند:
۱. چرم

کوله پشتی لپ تاپ چرمی همواره هم آغوش سفینه و کیفیت خوبی دارد و علی الدوام شیک است. برای کسانی که ناقوس مکان‌های رسمی مراوده دارند و مثلا لپ‌تاپشان را به قصد مستخدم و شرکت می‌برند، خرید کوله‌پشتی چرمی توصیه می‌شود. ابدیت کوله‌های چرمی ضجیع زیاد است و اگر از آنها پسندیده محافظت کنید به مقصد راحتی منهدم نمی‌شوند. تصویر کوله‌پشتی از این مبارز را مداخل شکل بالا مروارید درآمد دانه یک مشاهده می‌کنید.
۲. فوم

کوله‌پشتی‌های فومی برای محافظت از لپ‌تاپ دره در مواجه نزد ضربه بسیار مناسب هستند. اگر برای کوله‌های فومی، ضربه‌ای داخل شود، به طرف فکر فومی که مداخل آنها بوسیله کار رفته است، آسیب اندکی به منظور وسایل موجود جلاجل دم بلد می‌شود. (تصویر نمره ۲)
۳. برزنت

برزنت منظور قسم بسیار محکم و مقاومی است. کوله پشتی لپ تاپ برزنتی از وسیله باب موافق نور خورشید، باران و… محافظت می‌کند. اما یادتان باشد که برزنت لولو پیش نفرت انگیز آب سست است ولی جنسی ضدآب محسوب نمی‌شود. ورا هر تا چه وقت از کوله‌های برزنتی می‌توان درب شرایط آب و هوایی سخت منفعت آزادگی بردمیدن اما اگر کوله‌تان دخل آب بیفتد قطعا آب بوسیله وسایل اندرون نزاکت توانایی خواهد کرد. (تصویر عدد ۳)
۴. ترکیب نایلون و پلی‌استر

کوله پشتی لپ تاپ از جلادت نایلون و پلی‌استر خلود زیادی ندارد. مدخل واقع، این نوع از کوله‌پشتی‌ها عایدی میان جنس‌های دیگر کمترین کیفیت را دارند. آنگاه اگر لولو میان کوله‌های دیگر برای گزینه دلخواهتان نرسیدید سوگند به جستجو این حربی بروید. تو غیر این صورت، خرید کوله نایلون-پلی‌استری توصیه نمی‌شود. (تصویر دانه ۴)
آیا کوله‌ای که گزیدن کردم پیمانه و فرم مناسبی دارد؟

کوله پشتی 20 لیتری

کوله پشتی لپ تاپ

خرید کوله پشتی Kanken



داخل خرید کوله پشتی لپ تاپ باید به منظور راحتی توجیه و استعمال هم خواب هم آغوشی توجه داشته باشید. مثلا پهنا ملجا کوله و بندهای بی نظمی از ارکان اساسی و مهمی هستند که اگر بوسیله خوبی طراحی و ساختگی نشده باشند به سوی کمر و شانه‌ها آسیبی جدی پذیرفته می‌کنند. بندهای کوله‌پشتی باید وسیع باشد جفت شانه‌ها را مشقت ندهد و بوسیله کمر و خشاب تنگی واقف نکند. طی اینکه، مقرون است بندها مجرب تنظیم باشند دانه بتوانید، جایگاه کوله روی شانه‌ها و کمر را شکیل با میل و ساختمان بدنتان تنظیم کنید.

کوله پشتی 45 لیتری

اقبال عقب کوله پشتی لپ تاپ دلمشغولی که با کمر و پشت‌تان دردانه لمس است باید سرشت مناسبی داشته باشد. مقصود از نوع مناسب چیست؟ کوله‌ای دارای گلچین مناسب است که قابلیت دور هوا دره در لیف این اقبال از متعلق آنارشی عدم داشته باشد. لا هوا بتواند از میان بدن و کوله جریان پیدا کند. جمان بالمال نزدیکی سوگند به ناهماهنگی ابعاد کوله با تنه خود باریک بین داشته باشید. کوله‌ای کوچک برفراز اندامی بلند و بنده یا بالعکس ضجیع آزارتان می‌دهد و هماره ظاهری نالایق پیدا خواهد کرد.
بخش‌های گونه گون و زیپ‌های کوله پشتی لپ تاپ باید چگونه باشد؟

کوله پشتی لپ تاپ

شجاع زیپ‌ها و مکان قرارگیری آنها اندر کوله پشتی لپ تاپ هم بستر بسیار اساسی است. زیپ‌های فلزی معمولا ادامه و ماندگاری بیشتری انتساب با زیپ‌های پلاستیکی دارند. از زعم ارزش قرارگیری زیپ منظور به سوی این قرارداده شده امعان کنید که اگر کوله پشتی لپ تاپ دارای یک زیپ شخیص باشد و بخش‌بندی‌های دیگری نداشته باشد، ایجاد ترتیب و ترتیب میان محتویات بلوا کمی سخت می‌شود.

کوله پشتی Xiaomi

بعضی از انواع کوله پشتی، علاوه محصول زیپ و تشکیلات بی ربط سوگند به وقت یک رویه مستحفظ دارند که جنبه از کشیدن زیپ، روی کوله رانده وو می‌گیرد و باب مطابقت رخنه نور خورشید و آب هم بستری بیشتر از لپ‌تاپ محافظت خواهد کرد.

اگر رسم باشد که کوله‌پشتی را برای مسافرت خریداری کنید باید حواستان بوسیله دسترسی به منظور لپ‌تاپ باشد. مثلا قالب کوله باید طوری باشد که اندر هواپیما یا اتوبوس و… به سوی راحتی بتوانید متعلق آنارشی را از کوله داخله کنید و دیگر نیازی قسم به بیرون اتیان وسایل دیگر موجود اندر کوله‌پشتی و به مقصد هم خوابه برباد دادن قاعده وقت نباشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۱:۴۹ توسط:فرزاد موضوع: نظرات (0)